logo

eorzech.pl

oficjalny partnerVOG

eorzech logoeorzech.pl

Sklep gastronomiczny

Informacje

  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
  • Polityka zwrotów

Kontakt

  • [email protected]
  • +48 453 452 437

Partnerzy

  • VOG
  • InPost

© 2025 eorzech.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone

Wszystkie produkty

  • Oleje i tłuszcze
    • Oleje
    • Oliwy
  • Bakalie, orzechy i pestki
    • Orzechy
    • Ziarna i pestki
    • Wiórki i płatki
    • Suszone owoce
    • Liofilizowane
    • Mieszanki bakaliowe
  • Produkty sypkie
    • Cukier
    • Ryż
    • Makarony i kluski
  • Przekąski
    • Popcorn
    • Chipsy owocowe
  • Konserwy i przetwory
    • Konserwy
    • Przetwory warzywne
    • Owoce w zalewie i koktajle
  • Przyprawy i dodatki
    • Kandyzowane owoce
    • Oliwki
    • Przyprawy
    • Inne

Polityka zwrotów

REGULAMIN ZWROTÓW.

§ 1

W firmie Galeon Ewa Orzechowska, NIP:  8361285809 obowiązuje 30-dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że klient ma 30 dni od otrzymania towaru, aby dokonać jego zwrotu.


§ 2

Aby towar został zakwalifikowany do zwrotu musi być:

a) w tym samym stanie, w jakim został odebrany,

b) nie może być używany,

c) musi mieć dołączone etykiety i znajdować się w oryginalnym opakowaniu,

d) potrzebny będzie również oryginał paragonu lub dowodu zakupu.


§ 3

W celu zainicjowania zwrotu, należy skontaktować się z firmą za pośrednictwem adresu [email protected]. Zwroty musza być przesłane na inny adres:

Sierakowice Prawe 12
96-100, Skierniewice

§ 4

1.      Po akceptacji zwrotu, prześlemy klientowi etykietę wysyłki zwrotnej oraz instrukcje dotyczącą sposobu i adresu przesłania paczki. Towary zwrócone do firmy bez wcześniejszego kontaktu z firmą, nie będą akceptowane.

2.      W razie pytań dotyczących zwrotów klient może skontaktować się z firmą za pośrednictwem adresu [email protected].

 

§ 5

Po otrzymaniu zamówienia należy niezwłocznie sprawdzić zgodność towaru z zamówieniem i stan towaru, a w razie wad lub uszkodzeń, a także otrzymania niezamówionego towaru, niezwłocznie skontaktować się z firmą pod adresem: [email protected], aby firma mogła ocenić problem i go rozwiązać.

 

§ 6

1.      Zwrotowi nie podlegają towary łatwo się psujące takie jak żywność, kwiaty, rośliny itp., produkty niestandardowe dostarczane w ramach specjalnych zamówień lub spersonalizowane oraz towary z zakresu pielęgnacji osobistej, jak kosmetyki.

2.      Nie podlegają zwrotowi materiały niebezpieczne, łatwopalne ciecze lub gazy. W razie pytań lub wątpliwości dotyczących określonej pozycji prosimy o kontakt pod adresem: [email protected].

3.      Nie podlegają zwrotowi pozycje wyprzedażowe ani kary prezentowe.

§ 7

W celu dokonania wymiany towaru należy niezwłocznie zwrócić wcześniej zakupiony towar i dokonać oddzielnego zakupu nowego towaru po tym, jak zwrot zostanie zaakceptowany przez firmę.

§ 8

1.      Klient ma termin 14 dni na realizację prawa odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny, liczonych od daty jej zawarcia, w sytuacji, gdy dostarczenie towaru nastąpiło na terenie Unii Europejskiej.

2.      W przypadku odstąpienia od umowy towar musi być:

a) w tym samym stanie, w jakim klient go otrzymał,

b) nie może być używany,

c) musi mieć dołączone etykiety,

d) musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu,

e) klient musi posiadać oryginalny paragon lub dowód zakupu.

 

§ 9

1.      Po otrzymaniu zwrotu towaru zgodnie z zapisami w § 2 - 4, firma dokona jego sprawdzenia i niezwłocznie przekaże klientowi informację o akceptacji lub odrzuceniu zwrotu poniesionych przez klienta kosztów.  

2.      Po akceptacji zwrotu kosztów, zwrot nastąpi automatycznie za pośrednictwem pierwotnej metody płatności w ciągu 10 dni roboczych, liczonych od daty powiadomienia klienta o akceptacji zwrotu kosztów. Należy pamiętać, że bank lub firma wystawiająca kartę kredytową może potrzebować czasu na przetworzenie i fizyczne dokonanie zwrotu należnej kwoty.

Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, należy skontaktować się z firmą pod adresem: [email protected].