REGULAMIN ZWROTÓW.
§ 1
W firmie Galeon Ewa Orzechowska, NIP: 8361285809 obowiązuje 30-dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że klient ma 30 dni od otrzymania towaru, aby dokonać jego zwrotu.
§ 2
Aby towar został zakwalifikowany do zwrotu musi być:
a) w tym samym stanie, w jakim został odebrany,
b) nie może być używany,
c) musi mieć dołączone etykiety i znajdować się w oryginalnym opakowaniu,
d) potrzebny będzie również oryginał paragonu lub dowodu zakupu.
§ 3
W celu zainicjowania zwrotu, należy skontaktować się z firmą za pośrednictwem adresu [email protected]. Zwroty musza być przesłane na inny adres:
Sierakowice Prawe 12
96-100, Skierniewice
§ 4
1. Po akceptacji zwrotu, prześlemy klientowi etykietę wysyłki zwrotnej oraz instrukcje dotyczącą sposobu i adresu przesłania paczki. Towary zwrócone do firmy bez wcześniejszego kontaktu z firmą, nie będą akceptowane.
2. W razie pytań dotyczących zwrotów klient może skontaktować się z firmą za pośrednictwem adresu [email protected].
§ 5
Po otrzymaniu zamówienia należy niezwłocznie sprawdzić zgodność towaru z zamówieniem i stan towaru, a w razie wad lub uszkodzeń, a także otrzymania niezamówionego towaru, niezwłocznie skontaktować się z firmą pod adresem: [email protected], aby firma mogła ocenić problem i go rozwiązać.
§ 6
1. Zwrotowi nie podlegają towary łatwo się psujące takie jak żywność, kwiaty, rośliny itp., produkty niestandardowe dostarczane w ramach specjalnych zamówień lub spersonalizowane oraz towary z zakresu pielęgnacji osobistej, jak kosmetyki.
2. Nie podlegają zwrotowi materiały niebezpieczne, łatwopalne ciecze lub gazy. W razie pytań lub wątpliwości dotyczących określonej pozycji prosimy o kontakt pod adresem: [email protected].
3. Nie podlegają zwrotowi pozycje wyprzedażowe ani kary prezentowe.
§ 7
W celu dokonania wymiany towaru należy niezwłocznie zwrócić wcześniej zakupiony towar i dokonać oddzielnego zakupu nowego towaru po tym, jak zwrot zostanie zaakceptowany przez firmę.
§ 8
1. Klient ma termin 14 dni na realizację prawa odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny, liczonych od daty jej zawarcia, w sytuacji, gdy dostarczenie towaru nastąpiło na terenie Unii Europejskiej.
2. W przypadku odstąpienia od umowy towar musi być:
a) w tym samym stanie, w jakim klient go otrzymał,
b) nie może być używany,
c) musi mieć dołączone etykiety,
d) musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu,
e) klient musi posiadać oryginalny paragon lub dowód zakupu.
§ 9
1. Po otrzymaniu zwrotu towaru zgodnie z zapisami w § 2 - 4, firma dokona jego sprawdzenia i niezwłocznie przekaże klientowi informację o akceptacji lub odrzuceniu zwrotu poniesionych przez klienta kosztów.
2. Po akceptacji zwrotu kosztów, zwrot nastąpi automatycznie za pośrednictwem pierwotnej metody płatności w ciągu 10 dni roboczych, liczonych od daty powiadomienia klienta o akceptacji zwrotu kosztów. Należy pamiętać, że bank lub firma wystawiająca kartę kredytową może potrzebować czasu na przetworzenie i fizyczne dokonanie zwrotu należnej kwoty.
Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, należy skontaktować się z firmą pod adresem: [email protected].